Naturens sista andetag på Jupitervägen......

Då var vi på väg. Hösten kommer med stora steg och med handen på hjärtat känns det så att denna sommaren var en enda höst. Men ....men jag gnäller inte. Det var en skön sommar med en liten touch av aprilväder:)

Men nu är vi inne. Dags att tända värmeljusen, block ljusen och elda i det öppna spisen. Mysfaktor är på högvarv, och man behöver inte ha "fredagsmys" för att mysa till en kväll. Alla kvällar är gjorda att  för att mysa:)

Jag vågar knappt skriva det men jag älskar höst!!! Jag älskar färgerna, mörkret, myset och så klart att man kan ta på sig kläder istället för att få hjärnblödning hur i he....ska jag hinna med till Beach 2011;(

Och så klart SKOR!!! Så mycket roligare att handla skor eller för den delen(nu när jag kollar min ekonomi närmare;() bara plocka fram alla snygga skorna och använda de. På sommaren växer jag ihop med mina flipp-flopp eller bara njuter att vara barfota, så det blir inte många skoköp.

Men tillbaka till hösten. Min trädgård genomgår en förändring. Jag har fixat och donat hela våren och sommaren, och vad är tacken för det?? Ja...att allt börjar vissna och går in i "paltkoma" efter att frossat i sig sol och näring.

Så jag sprang en runda för att njuta de sista andetaget från naturen.









Några vindruvor blev det :)



Och trädet "Pärsson" har levererat 8st päron! Bra Jobbat:)






Kommentarer
Eva H säger:

Tack för att du bloggar igen för oss trogna :)

Jag älskar också hösten. Heja myshösten. Kram/E

2011-09-17 | 17:29:10
Anna säger:

Jag kan bara hålla med. Älskar oxå hösten, det är verkligen "mysets" årstid!

2011-09-17 | 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback