Morgonbesök:)

Sen man har börjat bygga hus har man vant sig till olika besök på morgonen. Kommunen, snickare, elektriker, målare osv. En del har lämnat huset med en mindre hjärtinfarkt när jag öppnade dörren i morgonrock (varför kommer de så tidigt? De får skylla sig själva;() en del har överlevt och skakig men i liv lämnat huset efter utfört arbete.

Men idag var det något annat som har besökt Jupitervägen. Utan rädsla, har han avnjutit sin frukost i trädgården och njöt varenda tugga. Av MINA BLOMMOR!!!!! Ok de var halvdöda, men ändå!!!! Hur cool får man va??

Vi njöt utsikten, för trotts att han ÅT MINA BLOMMOR, var han vacker, lugn och avslappnad. Vi höll andan för stunden och vågade knappt röra oss i huset, för han spetsade öronen så fort vi började prata(undrar om jag ska börja oroa mig för husets isolering eller beundra rådjurens hörsel).

Så morgonens besök var magisk och vi hoppas att det kommer flera stunder(dock att han ÅT MINA BLOMMOR)!!




Kommentarer
maja säger:

Åh va häftigt.

2011-11-02 | 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback