Issa, Råttan och en (snart sönder) saccosäck:)

Dagen flöt stilla med skallavärk och att jaga en smått galen hund;)
Jag har pendlat mellan soffan, trädgården och golvet på jakt efter råttan, bollen och Issa, som har hittat sin favoritplats.
Saccosäcken!!! Som tur har hon inte fått sina "vuxna" tänder  så vi slipper städa de tusentals plastkulorna........än!

Hon har även attackerat spegeln när hon såg sig själv i den, och jag undrar när fattar hon att det är HON själv som står där. Jag roar mig över hennes små utbrott mot mina fötter, gosedjuret råttan, och....ja egentligen vad som helst som hon kan bita i:)

Så saccosäcken ska gömmas och råttan ska dödförklaras!

Kramis-kramis:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback