Pitbull funderar....

  1. Vad är det med korta män och fina bilar? Om man knappt syns bakom ratten, vad är meningen med att visa upp att man har en snygg bil?? Bara undrar.....
  2. Jorden ska gå under imorgon....sägs det. Hoppas att det finns ett liv efter det där man kan köpa sushi och Marabou choklad!!!
  3. Kungen är i blåsväder igen.....men handen på hjärtat.....vem har inte några skelett i garderoben??                 Han har bar en hel kyrkogård.....så ???
  4. Svensk sjukvård.....där har vi några saker att förbättra eller???
  5. SAAB affären....är ett skämt!! Några har roligt på andras bekostnad......
  6. Semesterhysterin har börjat.....kan man inte bara vara???


Kommentarer
Anonym säger:

...om man knappt syns bakom ratten så kan det vara ett jättebra sätt att bli "synlig" genom att ha en läcker bil.

Vad det gäller kungen, så säger jag bara "låt honom va!"

Go helg o kul att du är tbx med dina underfundigheter. Kram/E

2011-05-20 | 15:51:04
Eva säger:

Det var jag. Inte min mening att vara anonym :)

2011-05-20 | 15:51:46
suzan säger:

Å vad roligt att du är tillbaka min fina vän, jag har saknat dina inlägg. Älskar dej finaste du! Kram kram

2011-05-20 | 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback