Skattefusk;(

Som alla vet så Gud har sänt sina änglar för att börjar dela ut skattepengarna. Och som ALLA i hela Sverige, så kunde jag inte heller vänta på¨brevet, utan har jag tänkt kolla de efterlängtade summan av pengar på deras hemsida med hjälp av E-legitimation.

Men som sagt HELA Sverige försöker med det. Så jag har försökt komma in på den sidan sen igår. Och vad händer?
Ja..

"För många samtidiga användare, var vänlig försök senare"


Blir man galen eller? Jag förstår att de har mycket(nehe), men vad Fa....har de talas om att "uppgradera systemet"?

Så nu kära läsare har jag fått svar på frågan, Varför folk fuskar med skatten.

FÖR ATT JÄVLAS MED SKATTEMYNDIGHETEN!!

De har säkert försökt som jag och blev frustrerade och arga.

Så kära Skattenissar. Skaffa en bättre datasystem så slipper ni jaga folk!!

Kramis-kramis får en frustrerade, galen(men inte fuskande) Pitbull:) Woff!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback