Ha det skönt i Nangijala Linda.....

En underbar människa har lämnat sina kära och flyttat till Nangijala! Linda var en otroligt stark tjej som har fått sjukdomen bröstcancer. Hon har kämpat tappert, och jag lärde "känna" henne via hennes blogg. Sen jag har börjat blogga själv har jag "träffat" människor som har berört mig, som har öppnat sina tankar för mig och via våra bloggar har vi fått en "bloggvänskap". Trotts att jag träffade aldrig Linda kommer jag sakna henne. Kommer sakna hennes berättelser, kloka tankar, hennes humor, hennes styrka och hennes otroliga fina bilder som hon tog på sin familj, vänner och katter.

Hoppas att du har det bra nu Linda i Nangijala!!
Om du ser min mamma kan du hälsa henne att jag älskar och saknar henne, och ge en gosekram från mig????

Kram Erika

http://lindaskriver.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback