Tantvarning?;)

Jag börjar upptäcka flera skrämmande sidor av mig själv.
  1. Jag besöker gärna affärer där de säljer växter.
  2. Kollar reklamtidningar och jämför priser på matprodukterna, fast jag vet att jag kommer ALDRIG köra runt för att "göra en klipp".
  3. Hänger tillbaka den sexiga toppen med motiveringen att "bubbisarna kommer bara att ramla ut" (vem brydde sig innan om den bagatellen?)
  4. Börja gilla spetts och rush-push.
  5. Hänger tillbaka jeansen i garderoben och plockar fram tightsen, med motiveringen "bättre att andas, än dö snyggt" (en sak till som man inte brydde sig innan!)
  6. Glider runt med min kaffekopp i handen, pyjamasbyxor och barfota på morgonen och "kontrollerar" blommor växter och planteringslådan.(grannarna är vana nu att se mig så:))
Så jag undrar....är det tantvarning?? Eller har jag mognat till slut??

Vet ej men om det är tantvarning, så ÄLSKAR JAG ATT VA EN TANT, och jag hoppas att jag kommer bli en riktigt cool tant i framtiden!!!




Kommentarer
Hanna säger:

Hah, vad hittar du bilderna?????

2011-06-26 | 18:44:30
Bloggadress: http://hannasbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback