Korv eller Massagestav?

Jag är inte den som bli chockad av mycket,men idag tyckte till och med jag att det var lite för magstarkt.

På väg hem från Malmö har vi stannat på Hästveda Marknaden. Marknad som marknad utom just den skylten som jag har hittat på en vagn där de sålde olika korvar.

Vad tänkte de på? För min reaktion var direkt. "Har du ingen man,inget sexliv eller ingen massagestav hemma, kan du få en korv UTAN böj. Så kom tjejer och fixa kvällens hjälpmedel!!"

Fick spelet och blev sååååå jävla arg!!! Jag har inte sett någon skyllt där det stod-"Killkorv med hål i" Ska det va lika för alla så var tog deras korv vägen???

Kalla mig pryd(som jag är definitivt inte är) men från en man som skyltar sina korvar så vill jag inte handla ifrån!!!


Så beskåda skylten!!!


Kommentarer
Bianca :3 säger:

Hahah nejmen gud!!! :O Så kan dem väl inte kalla det?!

2011-07-12 | 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback