Guds bingolotto.

Ställ frågan för dig själv. Varför är det några som har tur i livet och varför är det några som drabbas av olyckor och ett liv där utmaningarna är vardagsmat? Kan du inte svaret? Jag kan förklara!!

Man har ett liv. För enkelhetens skull se själva livet som ett bingolotto kupong. Pluttarna står för drömmar, känslor, önskningar, och händelser som bara tillhör dig.

För att de ska uppfyllas behöver man "tur". Och det fixar Gud. Hur?

Han är den som sitter med tombolan och dra numret.

Och har du numret, så kan du plutta!!! Dina drömmar, önskningar blir uppfyllda, och den dag när du står framför Skaparen kanske kan du skrika BINGO!!!

Sjuk förklaring?? Kanske. Men.......jag undrar om Gud fuskar, eller förstår hur många liv förstörs på det sättet......

En sak är säker! Jag vill välja villka pluttar jag vill fylla i!!!

Jag vill inte leva mitt liv efter Guds spel.......vill du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback