Det kryper i mig.....

Någon är där inne. Någon kryper i mig igen. Jag tittar i spegeln och ser en lugn ansikte.Vad lurad jag blir!!!
Bakom ögonen är det en rovdjur som väntar för att slå till. Hon vet att det är bara lugnet förre stormen.....hon väntar.....att släppa fram galenskapen. Hon slipar sina klor för att slita sig ut, att chocka, att visa sina tänder, att visa sin kraft och springa, springa.......

Någon är där och väntar.

Frågan är....om Jag vill släppa ut henne, eller njuta harmonin!!


Kommentarer
Suzan säger:

Njut harmoni...rovdjuret kommer fram när det behövs. Det finns både harmoni å rovdjur i dej vännen, du ska bara hitta balansen. Å det gör du med tiden, det vet jag. Älskar dej å finns alltid för dej, både i harmoni å rovdjurstid...Puss kram

2011-07-15 | 18:45:39
Johanna säger:

klokt sagt av föregående talare!! Kram till dig, Pitbull!

2011-07-17 | 12:25:54
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback