Livet från den gnälliga sidan....

Jag måste bara gnälla lite. Har roat er med rätt många positiva inlägg på sista tiden, eller hur?'
Måste bara SKRIKA ut min frustration över den sjuka starten på året.
Har varit hostig och hängig en vecka nu, och för tre dagar sen har mannen min har också delat den nya "hobbyn". Ungarna tycker att vi är sjuka hela tiden  (deras tidsperspektiv är lite sne) och att vi är tråkiga. De har jullov och så klart vi pallar inte hitta på något med de. Ja....jag vet att många har det värre.....jag ville bara gnälla lite. Och skrika.....JAG HAR TRÖTTNAT!!! VILL INTE VA SJUK LÄNGRE!!!!

God natt;)




De tre bästisarna i vårt liv just nu!!!


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Jag tycker inte man kan tänka så "jag ska inte gnälla för det finns folk som har det värre". Det som man upplever i sitt eget liv som är jobbigt måste man få klaga på. Om man hela tiden ska tänka på alla som har det värre så kan man aldrig klaga eller få ur sig sin frustration. Nej, jag säger gnäll på. :-) Hoppas ni mår bättre snart.

2011-01-03 | 09:25:59
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback