Ledig dag då jag gjorde absolut inget.....utom muffins så klart:)

Äntligen ledig efter så många arbetsdagar. Äntligen skulle jag åka till mormor och ta några blodprov på henne, men de hittade inga provunderlag på VC så det blev inget. Så jag gick upp tidigt i onödan. Men det kan va skönt me....

Jag handlade lite mat, kom hem, hade första parkett för att se hur ett hus byggs, dvs bitarna sätts på plats, druckit kaffe, kollat på film, och så klart bakat muffins.

Så jag blev poppis igen hos hönorna, när de ramlade hem från skolan, och bara skrek: Har du bakat mamma???
Så klart att det luktade underbart i huset. Jag som inte gillar muffins, har smakat lite av de, men det räckte med en kvarts bit till kaffet.

Sen kom Fammily Food och matlagningen sättes igång. God mat(inte enligt Ebba) och sen Familjen annorlunda.

All respekt för de som klarar av 7-10 barn;( Jag blev bara skrämd!!

Så snart är sängen, då arbetsdagen väntar imorgon!!

Kärlek till er!



Kommentarer
Rebeccas corner säger:

Har varit så nöjd hela dagen att jag inte är sötsugen, men jösses nu vart jag supersugen! Och jag är inte ens ett fan av muffins, men med lite kladd på så!

2011-01-25 | 16:03:32
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback