Hälsans och Kärlekens år!

Anna:) En tjej på mitt jobb som överaskar många med sina små presenter vid jul, donar och peppar för att vi ska må bättre och börja röra på oss, och har alltid ett leende på läpparna.

På avdelningsmötet i onsdags har hon dukat upp med "låtsas" champagne för att vi ska skåla för det nya året, som ska gå i hälsans och kärlekens tecken. Underbart!! Lägga ner energi och engagemang för att få oss trötta vårdarbetare vakna och må bättre tycker jag är en underbart tanke. Små saker kan få en hel gäng smågalna pms tanter(inräkna mig själv så klart) på bättre humör direkt:)

Så alla glada läsare. Jag vill bara hylla min kära Anna (hoppas hon inte får krupp att jag lägger upp en blid på henne) för att hon inspirerar och peppar oss!!!

Tack och en stor Kram Anna!!!!


Kommentarer
Johanna Roth säger:

Underbart! Heja Anna!!!!

2011-01-14 | 15:49:18
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
suzan säger:

Ja Anna är verkligen värd att lyftas fram...bra å härligt gjort erika och Anna, tack för allt du gör för oss på avd19...Kram



2011-01-14 | 16:40:02
Anna säger:

Tack Erika och alla er andra för era värmande ord. Det är med glädje jag gör det lilla extra. Vi har det tufft hos oss med mycket stress och därför behövs det nåt annat som motvikt. Kram till er alla :) Av bilden att döma fick jag inte krupp men kanske lite hosta och kaffet i knät..nej jag skojar bara ;) så farligt var det inte. Jag är jätteglad om jag kan glädja någon och få er att må bättre och göra det lite lättare för den som har det jobbigt. Många kramar till er alla och ha en trevlig helg allihop! För det ska jag ha!! =)

2011-01-14 | 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback