Filmdag och Bokdag....Nice:)

Onsdag och ledig efter 4 dagars jobb. Har knappt haft koll vilken dag det var, då jag har jobbat hela helgen och då försvinner tidsperspektivet. Men idag var jag ledig!!! Äntligen. Så skönt att sova ut och känna att nu är det JAG som får ligga kvar på morgonen och sova vidare:)

Så det var film-flera faktiskt-då jag kollar på mina Stargate Atlantis serie på datorn (nörd? Ja kanske men jag älskar allt som är science fiktion). Eftersom jag har glömt ta mina tabletter igår, så kom bakslagen idag dvs jag mådde illa, var så yr att jag kunde knappt gå och hade frossa. Men det gick över och jag släpade mig till favofotöljen för att läsa.
Just nu är boken Blixtsken av Dean R. Koontz som tog över mitt intresse och jag tillbringade några timmar i en skön halvliggande ställning med filten på och läste.

Och har inte pratat med någon!!!!! Så jävla skönt att bara vara!!!

Så kära vänner, idag har jag inte så mycket spännande att skriva om.

En slappadag, utan dålig samvete:)
God kväll!!



Ps: Kram och massor med kärlek till er önskar kaffekärringen:)



Kommentarer
Rebeccas corner säger:

Tack snälla!



Haha sitter du och kikar på det! Jag gillar också Sci-Fi men det har jag inte fastnat för :)

2011-01-19 | 21:39:45
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/
Johanna Roth säger:

Det var väl alldeles underbar läsning, tycker jag! Bara vara....underbara ord!



Puss min fina vän!

2011-01-20 | 21:03:31
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Hoppas du får en skön fredag. :-)

2011-01-21 | 07:54:05
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback