En hobby botanikers funderingar innan hon ringer sin svärmor:)

Jaha!?? Missförstå mig inte jag klagar inte, men jag har fått en mindre chock när jag passerade tjejernas avdelning.

I min värld ska kaktusar va taggiga, halvtorra, lita smått elaka(vet inte hur jag har tänkt här) och allmänt smått tråkiga. Men!!! Väldigt lättskötta:) som passar perfekt för mig.

Förra helgen var svärmor här och firade lilla hönan och eftersom hon känner mig (eller så var hon uttråkad;)) har hon vattnat mina blommor. Så frågan är....har hon fifflat med de för att det blev så? Eller har kaktusen fått spratt???

Vet ej, men jag ska ringa henne.....och funderar vidare så länge.

Min stjärnans kompis......som ser ut som en kaktus i MIN värld ser ut!!




Och stjärnan med sina blommor!!!




Kommentarer
Rebeccas corner säger:

Haha vad roligt! Jag förstår inte att jag glömmer vattna blommorna jämt :)



Haha ja.. fy, jag fixar inte benbrott alls! Mår illa av tanken. Åker helst inte skidor och skridskor utifall att.

2011-01-18 | 20:37:19
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Vacker blomma. :-)

2011-01-19 | 07:33:22
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback