Utsläppt ur Karantänen:)

Phu....vilka jobbiga dagar. Mr Kräksjukan har varit på besök, och jag var helt slut. Men som det brukar göra så har han gjort bara en snabb och intensiv besök och efter 48 timmar från sista kräkisen så var min isolering slut.

Jag tvingade den stora hönan att umgås med mig och lilla hönan och följa med till farmor och på stan för att ordna några saker. Det gick förväntansfullt bra och det var endast ett bråk mellan hönorna. Och så klart lite mammapoäng samling när man har låtit de välja mat.....Nalle kanin (Ebbas älskade gosedjur) fick också följa med för att genomgå en liten skönhetsoperation, dvs sy lite på benen.


Man ska väl åka säkert.....


Än så länge vänner.....:)








Farmor opererar..;)



Söta kusinen Oscar!!!!



Småsaker som var tvungen att följa med....  Ja!!!! Nu kan solen komma! Jag är beredd!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback