Äntligen en dag utan feber OCH vi kom ut!!!

Jag vet , jag vet..... att ni har inte fått höra något annat än mitt gnällande i de sista dagarna, men idag kan jag äntligen berätta att minihönan har haft sitt första dag UTAN feber!! Huaaa!!! Hon var pigg, gick på mina nerver, och till och med kunde va uppkäftig. Så hon är definitivt på väg att bli bra!!!

Så idag var det lite slapp(som det var i en hel vecka nu) och vi kom äntligen ut för att se världen. Dvs vi var och fikade med söta Sara och Ebba kollade lite på HM.....

Gud vad det var skön!!!! Jag har misskött mig angående Sara i sista tiden för att jag mådde inte så bra och var helt slut efter jobbdagar, då jag inte längtade efter sällskap. Men idag kände jag det varma känslan som jag saknade när jag är med henne!!! Lovar att förbättra mig!!!

Så det var kaffe och tro mig eller inte, men jag hoppade fikat!!! Gud! Jag har säkert dräglat en halv liter saliv!!! Men det gick OK.  Efter hemkommen var en runda ut till luften med mannen min för att rasta de få hjärncellerna som jag har kvar efter en veckas VAB med barnkanal!! Jag till och med börjar tycka att Svamp Bob Suger!!! Ni ser!! Jag ÄR trött på barnkanaler!!!
Blir skönt jobba helg(inte så ofta får ni höra det) och träffa med vuxna människor!

Så kära vänner! God natt och sov sött!!!


Guuud!! Jag måste klippa mig och skaffa solkort.....så slipper jag ser ut som
en blek boll.....




Tjejgänget.....en trött minihöna som hoppade till och med fikat.....



Små hjärter jag fick av söta Sara.....vist är de fina!!





Kommentarer
Johanna Roth säger:

Vänner är Guld värda!!



Kramis!

2011-02-04 | 14:09:16
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback