80-tal med Salsarytmer....

Äntligen har jag hittat filmen(på CDON) med stora F. Nej....ingen film som har blivit tilldelad Oscar, men en film som får en att börja skaka rumpan:)

Filmen såg jag första gången när jag kom till Sverige.....och det var längesen. 89-e......
Men jag blev såld direkt. Vad jag inte visste då att efter tre år  kommer jag att tillbringa varje onsdag, fredag och lördag i fyra års tid med att dansa Salsa, dricka Tequila och Rom med Cola. Sen dess kan jag inte känna  lukten av  varken Tequila eller Rom och cola;) Men dansa kan jag fortfarande.....OK kanske inte en hell natt eftersom kondisen är inte det samma, men några låtar skulle jag klara av fortfarande:)

Filmen till och med påverkade min söta pappa som tyckte att Rico var så cool att han lät sitt hår växa.....Ja....tur att han kom på bättre tankar sen dess:)

Så har ni lite tråkigt och gillar Salsamusik, dåliga repliker och 80-talls frillor så kan jag varmt rekommendera filmen!!

Krais-kramis


Kommentarer
Rebeccas corner säger:

Tack snälla du! Vad glad jag blir, inga vidare på det här med design och skulle gärna ha något mer genomgående som du har.

Ja, men visst är klänningen fin! Hoppas bara den passar nu!

Men vad nyfiken jag blir, vart kommer du ifrån?

Kram!

2011-02-06 | 18:30:57
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/
Rebeccas corner säger:

Tack snälla du! Jag kände mig tyvärr inte helnöjd igår, men men, inte så mycket att göra åt det nu! Haha får du åldersnoja? Äsch då, Nu tror jag du får dig att låta äldre än vad du är :) Sen är det väl lite så att över 30 bloggar dom flesta om mamma-livet endast. Jag kikar i många mammabloggar, och det känns som det är en helt annan krets.

Wow från Budapest? Har du familj kvar som du brukar hälsa på?

Tack detsamma! Kramar!

2011-02-06 | 23:39:38
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/
Annica säger:

usch nej. :)

2011-02-07 | 00:24:17
Bloggadress: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback