Wodo docka, muffins och Morrison.........

En salig blandning av julklappar fick jag i år. Hade inte stora önskningar. Faktiskt bara en CD-skiva önskade jag mest.
Jag hoppades mest att tjejerna och alla andra blir glada. Det har aldrig hänt att jag var så sent ute med julklappar, men till slut hann vi med allt och alla blev glada.

Så jag vill bara visa mina favopresenter:)


Wododockan som Ebba har sytt:) Den är sååååå coool:)



Skivan som jag önskade MEST, fick jag av mannen min♥



Tjejerna vet vad de ska köpa till mamma, så hon bakar:)



Ohhh, det blir såååå skönt med lite avkoppling!!!




Kommentarer
ebba säger:

Fan vad snygg;)

2012-01-19 | 20:53:26
Bloggadress: http://pitbullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback