Önskar att kunna stoppa tiden....

Denna veckan har jag blivit VIP medlem i det berömda negativa klubben. Känner att energin är slut, jag BORDE göra massor med saker som tillhör jul och födelsedagar, men huvudet känns som en bowlingsklot:(

Sen jag har krockat med bilen, har vi lagt alla våra lediga stunder på att hitta en annan. Samtidigt blev vi med hund, som ifs är en liten solsken i vardagen, och så klart julen kommer/springer med stora steg!!!! Och så på köpet har vi 4 stk som fyller år mellan 21-23 december.
Det är första gången på länge som julstämningen lyser från sin närvarå, och jag önskar att jag skulle kunne stoppa tiden så att jag kan hämta andan lite!!!! Ja!! Jag vet att det är bara att bita ihop, och sluta gnälla, men DET kräver också energi!!!!
Så jag tänkte skriva till tomten och be om några tidiga julklappar.Önskar mig lite ENERGI för att orka, önskar att han stoppar tiden, så att jag HINNER med mitt liv, och till slut lite lust för att le att va glad igen!!!!

Kommentarer
Suzan säger:

Önskar oxå det av Tomten! Love you! Kram å puss

2011-12-02 | 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback