En kamphund hos veterinären:)

Jag visste att hon är kaxig, men idag tog vår prinsessa priset:)

Veterinärbesök var det på planeringslistan idag med 12-veckors spruta. Äntligen!!!! Nu kan man boka in träffar med andra hundägare. Nu får hon sprutan!!!

Så jag spände fast Issa i bilen och med anklagande blickar i nacken körde vi till Djursjukhuset.
Och där inne hände det som skulle inte hända!! Medan vi satt och väntade i väntrummet, har hon börjat morra åt en annan hund som var i hennes storlek x 4. Jag trodde jag skulle smälla av!!!! Vet hon inte hur liten hon är?? Hur tänkte hon??? Hon skulle ha kunnat käkats upp av den andra hunden;)

Galenpanna!!! Inte rädd av något/någon!!!!

Väl inne i rummet har hon dansat glädjedansen till veterinären och pep till endast en sekund när hon fick sprutan.


Så efter besöket har jag bara en fundering!! Har jag skaffat en kamphund??? Jag är tveksam, men......

Hon TROR definitivt det!!!!





Kommentarer
Izabela H säger:

"Liten och kaxig" hör sällan ihop...:)

2011-12-29 | 01:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback