Den "nya" stjärnan:)

Trodde aldrig att jag skulle sakna en bil som jag gjorde i de dagarna som gick efter krocket. Man känner inte av saknaden/behovet förre man står där och behöver en bil för att uträtta vissa ärende.


Jakten på en billig bil tog över alla våra lediga stunder. Vi har kollat bil med mögel i, kollat bil med så mycke rost så att det var bara mirakel att det inte ramlade bitar av, och så klart kollade man nya bilar, och var på gränsen att ta ett billån och köpa en ny bil.
Men, men......vi var ute efter en billig bil, som rullar ett, två år, tills vi kommer på fötter igen efter min sjukskrivning. Man blir liksom inte rik av att vara sjuk:(
Men till slut dök stjärnan upp och  familjen kunde andas ut. Hon är här, hon är i fin skick, och hor rullar som bara den:)
Så välkommen till familjen "rubinpärlan", och jag lovar att va snäll mot dig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback