Huset som Gud glömde-vid sommarens slut;(

Varje sommar, varje lov är det samma sak. Man funderar hur man ska klara av den sista tiden, och humöret växlar mellan att va förtvivlad, arg och ha dålig samvete. Känner ni igen det? Så klart pratar jag om att överleva sommaren utan att bli helt galen på sina barn.

Missförstå  mig inte, jag älskar de över allt annat, men de kan utmana den mest rutinerade. Och det värsta är när de är två om att terorisera oss och varandra. Syskonkärlek i all ära, men.....hallooooo!! tror ni verkligen på det??
Så jag blundar och tar ett djup andetag(och en balja med kaffe), räkna av dagarna och om 5 dagar ska jag dansa på bordet för att SKOLAN HAR BÖRJAT!!!!!
Man har en LITE sinnesförvirning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback