Jag och luggen på en skön utekväll.

Kvällen tillbringade jag med kära arbetskamrater. Gott mat och underbar sällskap. Längesen jag skrattade så mycket över allt och ingenting. Urflippa faktorn var HÖG!!!
Och så klart luggen var med. Tur att det finns "Bratz" plattång så att jag kan hålla i styr lockarna i luggen. Får se hur länge jag orkar.  Lägger in några bilder så ni fattar vad jag menar!! Ha det gott igelkott:)

Galenpanna Johanna- Chiwawa Ingen kan fixa så många galen ansiktsuttryck som hon!!!






Jag och söta Suzanne. kärlek.)






Och så klart en helbild och LUGGEN.







Kommentarer
Johanna säger:

Vilken läcker bild på mig:-)!



Tack för igår, en riktig höjdarkväll!



Kramis <3

2010-09-30 | 18:19:47
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback