Handikappad-Men det var värd!

Idag  var det bestämt att jag och svärfar ska till tippen och slänga allt skit som samlas när man har hus och bygger, och pillar i trädgården. Tanken var det att jag ska besöka mina kära jobbarkompisar och bjuda de på fika. Teorin med besöket är att jag ska sakta men säkert kunna vistas på jobbet utan att det ska utlösa hjärtklappning och att ha svårt att andas. Nu blev det inte så. När jag var färdig med att rensa tvättstugan så halkade jag på tvätten som låg på golvet. Ni kan tänka er. Jag med min "lilla" kropp. Det slutade med skrapmärke, ont i hela kroppen och huvudvärk. Så det blev inget fikabesök, bara planläge. Men fint blev det!!!
Ps: Hunden väntar på att få en runda i tvättmaskinen:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback