Gammalt och Nytt- besatt kärlek!

Den enda fördelen att jag halkade idag och slog mig var att jag hade massor med tid att kolla runt på nätet. Ja man hittar allt skit. Och då pratar jag om precis ALLT. Ja det vet alla. De som känner mig vet att jag har inte kärlek bara för skor men för gamla annorlunda saker också. Jag gillar inte de inredningsprogram som dissar ens hem. Smaken är som baken, så jag anser att trivs man själv med vad man har i sitt hem så ska man inte bry sig vad de andra tycker om det. Så jag har en ny kärlek som jag har hittat på Tradera. Hissa eller Dissa men jag älskar den!!! Jag kommer definitivt lägga bud på den!! Vad tycker ni?





Och så klart SKOR igen. Jag älskar SCORETT skor  och har varit i affären flera gånger i sista två veckorna. Jag provar och provar och kan inte bestämma mig. Helst skulle jag kunna köpa allt!!! Men......här kommer en av de. Kvinnligt med klack som har lagom höjd så att man slipper slå ihjäl sig och så varm!  Superskön!!!



Kommentarer
suzan säger:

Alldeles underbar pläd...Kram

2010-09-28 | 20:24:21
Josefine säger:

Hej!

Fin pläd, jag har några såna i mina lådor i förrådet som farmor har gjort. Har också funderat på att ta fram igen, så fina =) Kram

2010-09-28 | 21:07:07
Johanna säger:

Håller med! Alldeles ljuvlig och gammeldags pläd!!!

2010-09-29 | 16:40:58
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback