En dag då jag vägrar ha lugg och att byta om från myskläder.

Eftersom jag kan inte sova på nätterna så bestämde jag att ta en sömntablett igår. Det fick jag äta upp hela dan idag. Jag går runt i en Zopiklonkoma och kommer ingenstans. Jag vägrade fixa luggen (lika glad för det) och efter att jag har ätit frukost med söta Suz, hela förmiddagen kom jag in i en koma som jag kommer inte ifrån. Men så vadå??? Såna dagar behöver jag med har jag bestämt!!!. Förmiddagen bara flög iväg. Nybakta frallor, med hemmagjord morotssylt , sallad tomat, kaffe och rådjur på baksidan. Och massor med prat så klart. Har ni varit med om det att med vissa människor behöver man inte stressa med, de förstår en av att bara titta på en, man kan sitta i mysbyxor och man vet att man kan ringa de mitt i natten om man ballar ut! Jag har några få vänner som jag känner att det är precis så och det är jag tacksam för. Suz är en av de och vi hade det superskönt. Resten av dagen bara lullade jag runt- om man bortser av min självplågande vaxning så har jag bara varit. Och det tänker jag INTE ha dålig samvete för.

Ps: Jag bjuder på en bild där jag är nyvaken ,har absolut INGEN smink och har inte fixat håret!!! 
Inte många som har sett mig så, men jag tänkte chocka er!!!





Kommentarer
Johanna säger:

Vacker som alltid!

2010-09-30 | 18:18:27
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback