Är det någon som känner igen sig?

Ibland undrar jag....är det konstig att tjejer har helt fel uppfattning om sina kroppar? Varje tidning, varje sida på nätet är fullt med "små tipps" att hur ska man gå ner i vikt, hur man ska maxa sin förbränning, piller hit och dit.......Och ändå. Fråga man killar så vist har utseende betydelse, men det viktigaste är ändå utstrålningen och att man ser på tjejen att den trivs med sin kropp(som 99% av de inte gör). Man funderar hur lätt är det att uppfostra två döttrar i denna värld, när till och med Jag är orolig för de kilona som har lagt sig lite här och där sen jag äter mina tabletter för att klara mig över vattenytan. Svårt.
Men allvar åt sidan- kolla in bilderna här  och skratta en liten stund:)
God natt alla glada!!Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback