Vardagslyx med den 5-e dödssynden...

Då var det dags att utnyttja min presentkort som jag fick av min söta Alex. Nagelvård med den senaste lackbehandling SHELLAC som håller upp till 3 veckor. För mig som har bitit på mina naglar i sista tiden blev det som en underbart upplyft. Och så biter jag inte på mina naglar så klart när man har en förstärkt nagellack på som känns som en extra skydd. Det blev även en fika med syrran,lillbrorsan och svägerskan. Då har jag SYNDAT. Men fa faaan. Jag har ätit upp nötterna och mandelmassan så jag var rätt "nyttig" ändå(vilken skitsnack)!!! Men som sagt jag BANTAR INTE...jag ville få bort söttmanin, och det tror jag går utmärkt!! Så nu sitter jag här med fiiiina naglar, en kopp kaffe dock ingen fika, och bara är.

Den femte dödssynden= Frosseri:)



Vardagslyx.......det ska jag fortsätta med!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback