Sköna arbetstimmar. fika och förkylning

Tisdagen började med att jag fick nästan hjärnblödning när jag såg att det var bara 5 grader ute på morgonen. Min första tanke var "Hoppas att kaninerna är inte döda" Jag kan liksom inte fatta att två bomullsbollar kan bo ute hela vintern. Efter noggrann undersökning av buren- det är så stoooor, så man hittar knappt de- såg jag att de mådde bra! Phu....jag andades ut och körde till jobbet. Ni kan se framför er dramat på morgonen om kaninerna skulle hittats döda.......På jobbet var en skön stämning och eftersom jag är ut över och alla ville ha min hjälp, föreslog jag att de hämtar en yxa och dela mig i 4-5 bitar så att jag kan va överallt. Det var lite blodig tyckte de, så jag försökte ta en sak i taget. Efter jobbet solade jag en runda. Ja, jag vet att det är inte nyttig, men ni har inte sett mig med mörk hår och likblek hud. Ingen vacker syn kan jag lova. Så jag solar en gång i veckan för att behålla Bulgarien bränna. Fika efteråt med söta Agge, Helen och världens goaste unge Oscar.
Sen var det stopp. Blev snuvig, trött och har ingen kraft kvar. Så jag intåg planläge på soffan och tycker synd om mig själv.....en liten stund.


Fikat hemma hos Agge.







Kanske något jag ska satsa på??





Kommentarer
Johanna Rothen säger:

Någon klyvning blir det inte tal om, vännen! Blodigt och äckligt och vem skulle städa.....:-)?!



Krya på dig, ta hand om dig och kryp upp i soffan efter maten <3!

2010-10-05 | 17:16:23
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback