Nära döden upplevelse- nu ska jag ta tag i det!!!

God morgon alla glada!!
Jag vaknade med en lustig känsla i magen. Har drömt konstigt och känslan har suttit där långt in på förmiddagen. Jag hoppas att jag inte väckte grannarna idag av min skrik när jag besökte badrummet.
Jag tyckte att mina kläder sitter åt lite grann i sista tiden. Med att sitta åt lite menar jag att jag kan inte andas eller att jag skriker när jag går förbi spegeln i hallen. Eftersom jag precis har kommit så långt att jag håller mig över vattenytan så vikten var inte pryo 1. Som legitimerad SSK-gud va fint det lät:)-vet jag att tabletterna orsakar en viss viktuppgång. Men halooooo!! Detta? Så nu har jag bestämt mig att göra något åt saken och dela med er framgången eller misslyckandet!! Jag tränar redan, så det är inte det som är problemet. Det är söttsuget-besattheten!!! Så det är dags att börja med detoxering!! Så jag varnar alla!! Från och med måndag är jag en häxa, bitch, drake, PMS kärring, pitbull ja kalla det vad ni vill, bara ni inte retar mig!!! Galet? Kanske, men jag tror jag kommer må bättre!! Vet ej ännu vad är som är bäst men jag tror det blir en variant av GI.
Håll tummarna och bjud INTE på fika!!!!
Pussens!!!!











Kommentarer
Eva säger:

Woops! Där rök min innestående kladdkaka förstår jag...

2010-10-09 | 15:04:07
Anja säger:

Svar:

Tack så mycket! :)

2010-10-09 | 15:47:37
Bloggadress: http://originalet.blogg.se/
Johanna Rothen säger:

GI är gott! Då lär man sig dessutom avnjuta mörk choklad, goda ostar och kan ta mycket pålägg eftersom man inte har bröd:-) Bara det goda alltså!



Puss och spark i häcken!

2010-10-10 | 17:04:43
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback