Kaninjakt, Benny Hill, Soppa och Robinsson.

Då var det torsdag och då är det Robinson. Vill inte tjata om att jag gillar programmet. Jag lägger ut lite bilder på vårt kvällsmat. Kycklingsoppa med bröd och Glass till efterrätt. Det behövde hela familjen efter den jakten vi tog upp efter kaninjävlarna för att fånga in de. Jag fattade aldrig att de kan springa och parera så snabbt. Vi städade deras bur och släppte ut de. Det ångrade vi. Vi bjöd hela området på en rolig kvällscirkus. Det kändes ett tag att vi var som Benny Hill från 80-talet, när han springer runt och yrar. De äldre med traumatiska upplevelse med tuperade hår , axelvaddar, och blåa mascara kommer ihåg den glada tiden. Men nog om det. Nu kommer bilderna.
Ps: Jag åt ingen glass!! Varför? Inte för sockrets skull!! JAG GILLAR INTE GLASS!!

Jäv.....kaniner. men de är söta!!!







Glassen gled ner utan problem!!!



Benny.....






Kommentarer
Johanna Roth säger:

Aha, jag scrollade inte ner först, så jag trodde kaninerna blev kvällsmaten:-)!



Puss & kram

2010-10-22 | 10:10:52
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback