Har varit otrogen!!!

Jag har varit otrogen mot min frisör! Förlåt Helena! Helena är min underbara frisör och så klart en vän också som jag kan berätta allt. Ni som inte vet så har jag jobbat som frisör i 10 år innan jag fick spelet och bestämde att byta yrke helt. Jag jobbade sista tiden hos Helena och vi delade många skratt och tårar. Jag har varit rätt ljushårig innan hösten kom och som vanligt har vi färgat den mörk till vinterhalvåret. Jag visste det att färgen kommer att släppa efter ett tag , men idag har jag tröttnat och då vet jag att Helena är en poppis frisör var det ingen mening att ringa för en paniktid. Så jag har köpt hemmafärg(otroligt att jag vågar skriva här) och sen på med geggan. Mörkare blev det och jag är nöjd. Så jag bjuder en osminkad och skitrött bild på mig själv!  Ni som är känsligare tittare, får blunda eller helt enkelt stäng av datorn:)

I aktion!! Det sitter i händerna fortfarande!!!



Färdig!! Ebba är mästerfotografen:) Guud vad jag ser trött ut!!!






Kommentarer
Johanna Roth säger:

Superfint!!!!

Du är verkligen så vacker!



Puss <3

2010-10-21 | 08:47:06
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
suzan säger:

Vacker är du!

Love You!

2010-10-21 | 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback