Ung och bortskämd....

Ny Tv program på SVT 1. Jag trodde jag skulle smälla av under programmet. 19-24-åringar som har aldrig jobbat, lagat mat, städat tvättat kläder osv i sina liv. Föräldrarna gör precis allt och pumpar de med pengar. Enligt barnen så det är så ska det va. Och föräldrarna tycker att det är så det ska va. Jag undrar bara...vad händer den dag när föräldrarna är borta eller blir sjuka och kan inte slava för sina barn? Och varför fattar inte föräldrarna att de ger en  björntjänst för sina barn? Och det mest retande är? Ni kommer aldrig att gissa. Vad tror ni att programmet går ut på? De bor själva i ett hus och ska bevisa att de klarar sig själva(löjliga uppdrag och vardagssysslor) medan föräldrarna tittar på och rösta fram veckans "lataste". Och....här kommer det!!!! Den som vinner, alltså sist kvar får en Jorden runt resa som en belöning. JAG är såååååå förbannad! De som får redan allt! Ska man belöna beteendet som vanliga människor gör varje dag?? Att SVT kunde hoppa på en sånt program visar bara hur desperata de är. Men så klart jag sitter här och tittar på den och det finns flera som jag......Så ikväll är jag  arg!!!



Kommentarer
Johanna Roth säger:

Jag kollade i 5 minuter, stängde sen av...satte på skön musik på spotífy i stället och läste en bok! Ingen ilska, bättre känsla i själen:-)

2010-11-09 | 15:50:20
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback