Svart kök och badrum...en utmaning...

Älskar min svarta kök och bardum, men det är tur att vi är inga småbarnsföräldrar längre. Har man svarta luckor med högglans och rostfria vitvaror, då så syns alla små fingeravtryck på de. Och så ska vi inte prata om allt damm som syns!! Jag som trodde att nybyggt hus är mindre dammiga. Gud, vad fel jag hade. Byggdamm som tar ca 2 år att få ut från huset, och bor man på ett byggområde så man kan va glad att man ser ut genom fönstret.
Så man har två valmöjlighet.
1-Blunda och skita i det.
2- Putsa när man inte står ut med det längre.
I mitt fall är det 2-an. Speciellt om solen är framme .....då syns allt! Så jag putsade i två timmar. Phuuu....
Men för att va kortfattat, underbart snygg, men inget som jag kan rekommendera för mina läsare med småbarn.
Så nu ska jag ta kaffe och pusta ut efter putsande. God eftermiddag!!

Men fiiiiint blev det!!



Som sagt svart är snyggt...men byggdammen är jobbig!!


Kommentarer
Felicia säger:

Skitsnyggt!

2010-11-07 | 17:36:34
Bloggadress: http://felicianh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback