Matsex

Har precis kollat på Jerry Springfield show på tv 400. Ja...jag vet att det är en kass program men vi har fastnat där. Man kollar alltid på program som man blir fascinerad av. Idag handlade om matsex. Personer som hade en fetisch dvs en lite udda begär. Nämligen att kleta ner sig med mat, rulla runt i mat. Och här vill jag påpeka att det handlar om inte bara lite vaniljsås, grädde, chokladsås som en "vanlig Svensson" använder för att piffa upp sexlivet med. Här var det allt möjligt. Smör, såser, grönsaker, fisk osv. Säkerhetsvakterna mådde illa av lukten av alt mat, och Jonas satt helt förstenad medan han upprepade -vad äckligt. Och Jag! Ja...jag tycker att så länge båda partner gillar vad man hittar på, inte blandar in livshotande våld, sker av fri vilja och inte utnyttjar barn, så varsågod gör vad du vill. Sex ska va fri och kravlös. Smaken är som baken! Men vist kan lite grädde, jordgubbar och chokladsås piffar upp vardagen?

Så smakligt måltid!!


Och vill du inte prova det så kan du leka med maten en liten stund!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback