Måndag igen...

Men gud!! Veckorna går galet fort. Nu är vi här igen. Sverige kräks för det är måndag!!! Jag skulle må rätt ok för att jag var ledig, om jag inte skulle har förföljts av andra natten utan sömn som orsakade migrän. Så idag har jag tillbringat hela förmiddagen i planläge och försökte hitta en skön ställning då huvudet inte sprängs i bitar. Runt 13 tiden kändes att nu kan jag röra mig igen. Och då kom jag på ......vi har ingen fika IGEN!! Så jag bakade kanelbullar!! Jag måste bara va lite kaxig och säga att de blev jättegoda trotts att jag har aldrig bakat kanelbullar innan. Bra va??
Så nu har man fika i frysen igen. Mer än så har det inte hänt idag. Ja...så klart jag fick slåss med brevlådan för att kunna öppna den. Ni kan tänka er...snöstorm, pyjamasbyxor, foppatoflor som sjönk ner i snön, och jag som slåss med dörren till brevlådan. Jag tror att jag bjöd några grannar och byggarbetare på en rolig syn!!! Men till slut fick jag upp den! Dyngsur och genomfrysen, men brevlådan vann inte!!!!!!!

Resten av kvällen var det Bortskämda ungar från ettan, och så klart Paradise Hotell!! Vilken nivå på kulturkvällen:).....NOT!

Så idag var det inte mycket som jag kan roa er med. Sov gott vänner och håll tummarna för mig att jag kan sova inatt, och att mötet med FK går bra imorgon!!
Kramis-kramis!!!

Migrän hela örmidagen.....



Mina underbara bullar!!! Mummaaa:)



Bortskämda ungar.....kan inte sluta titta på programmet!!



Ja!!! Jag erkänner!! Jag är beroende!! Så mycket skitsnack här så
jag måste titta på eländet......






Kommentarer
t säger:

hej hej :) mysig blogg!

Händer idag idag ?

Kramar:))

2010-12-01 | 12:12:06
Bloggadress: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback