Kanske jag ska sadla om?

Det med att baka....något har hänt med mig. Jag gillar att baka. Musiken på, ensam, diggande på musik, bara jag, mina tankar och kaoset i köket. Många av mina vänner säger att det är en någon sorts terapi för mig. Innan så har jag inte haft tid eller rättare sagt har inte tagit tid att baka. Jag var för enkelt för rastlös. En tjej som har snurrat på 200......Så idag blev det muffins igen...och så bondkakor(jag lägger upp bilder på den sen).  Så fikat var ordnat!!

Ok...alla blev inte perfekta....



Sen blev de bättre....




Kommentarer
suzan säger:

Ser alldeles underbara ut. Kram

2010-11-06 | 17:36:19
Johanna Roth säger:

Shit vilka proffsmuffins!!

2010-11-08 | 20:41:22
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback