Uppdaterad Status

Då var det möte med Försäkringskassan och läkaren då man diskuterar sjukskrivningen, jobbet och hur jag mår. Mötet gick bra. Det känns att första gången börjar de lyssna på mig. I för sig jag är mer medveten om hur jag vill ha det eller rättare sagt hur jag tror jag kommer att orka. Efter en kort möte bestämdes att jag går upp i halvtid till januari, sen får vi se. Medicinerna håller jag på att trappa ner, och jag mår faktiskt bättre.

Efter mötet var det att jobba kväll. Och jag var som ett barn på ett godisaffär, då jag upptäckte känslan igen. Jag fixar det!! Jag var rätt spidad ett tag och körde 100km/h med patientens säng i korridoren, men han spydde inte så det gick väl bra ;).

Att man har underbara arbetskamrater gör bara att allt känns bättre och kvällen var rolig!! Har ni tänkt vad stor betydelse har den faktum att man trivs med arbetskamrater? Jobbet kan kännas piss.... då och då, men om man har folk runt om kring sig som man trivs med blir det genast lättare. Så är det för mig.



Så gott folk I`m Back!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback