Tomten, nissarna, och Rudolf....amatörer!!!

Dagens utmaning var att avsluta alla julhandeln. Eftersom det var -15 ute trodde man att Nordpolen har flyttat till Växjö. Tur att jag tog körkortet på vintern och varje gång jag bokade en körning så snöade det, så det är ett barnlek för mig att köra på "så kallad skottade vägar", som jag kallar enklast halkbana. Vägverket skulle spara millioner på att samla alla nya körkortstagare till Växjö och låta de köra upp nu istället att åta de ta halkbanan. Ser inte skillnaden......Kanske jag skulle skriva till de.....

Men som sagt så målet idag= handla klart. Så jag gav mig ut i kriget. Medan jag snurrade runt i affärerna har jag tagit en välförtjänt paus och tog en fika med svägerskan Agge som är hemma med öroninflammation. Perfekt fikapartner. Jag kan prata oavbrutet, hon hör ändå bara hälften....:)

Men nu kan jag stolt berätta att JAG ÄR FÄRDIG!!!. Tomte, med dina små nissar, släng dig i väggen!!!! Ni är rena amatörer jämfört med mig. Tomten har alla medhjälpare som fixar och donar medan han glider rumt med Rudolf och slänger ut paket här och var. Att han klagar över att han behöver jobba över?? Aha....kom till vården lilla Tomte så där får du se hur är det att jobba över.....

Så nu känner jag mig som julens proffs!! Och har absolut INGA paket i garderoben som jag har glömt!!(har kollat fem ggr)


Så julafton med din Prao-Tomte, jag är redo för dig!!! Och vill tomten ha tipps är det bara att ringa!!!


Så glad är jag!!!!



Laddar inför att slå in de sista klapparna.....





AMATÖRER!!!!!


Kommentarer
suzan säger:

Vilken vacker bild på dej vännen. Pussen å kramen

2010-12-21 | 19:56:13
Magdalena säger:

Håller med Suzan! Sötnos!

2010-12-21 | 20:55:53
Magdalena säger:

Håller med Suzan! Sötnos!

2010-12-21 | 20:57:45
LINNEA säger:

fin blogg du har :)

2010-12-22 | 10:38:21
Bloggadress: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Maria säger:

haha Visste redan av rubriken att inlägget var bra. ;) Hittade in på din blogg via dina gulliga kommentarer på min. ;) Jag kommer definitivt att kika in här igen! Kram

2010-12-27 | 20:56:42
Bloggadress: http://miszblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback