Star Wars Nörd, Bad Hair......och nöjda hönor:)

Min man kommer att döda mig för bilden jag lägger in här men......han får väl bjuda på en gott skratt.....

Som det var skrivet innan, så ungarna har försökt att döda varandra på morgonen men utan resultat, som gjorde att vi gav iväg oss för att kunna sätta spräck på presenkortspengar som tjejerna fick till jul.
Så det blev HM, fika, Ruth med fl, och On Off.
Nu undrar ni säker vad är det för kläder man kan handla på On Off....nej det var inga kläder, det var en rit-tavla till datorn som lilla hönan vill köpa för sina pengar som hon har fått till födelsedagen och jul.

Jag har också gjort några fynd, som jag bara KUNDE INTE LÄMNA.  Jag är övertygad att de skulle ha fått ben och sprungit efter mig...på allvar!!! Och eftersom jag ÄR en Star Wars NÖRD var kalsongerna ett måste!!!

Så beskåda dagens fynd, och återkommer jag inte senare så har mannen gett mig ett erbjudande som jag inte kunde motstå!!! Det på grund av att jag har avslöjat bilder på hans nya kalsonger;)

Påfyllning av blodsockret ett måste när man handlar!!!



Likaså koffeindepot ska man fylla upp:)



Mössan kommer användas flytig!! Och kostade bara 99kr!



Är man nörd eller???



Och så mina fynd..... HM-s LdB skrubb duschkrämen är underbart. 50%
rabat gör det ännu bättre!! Varmt rekommenderat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback