Seg i kolan....

God morgon Sverige!! Ligger fortfarande och är dunderförkyld. Är sönderstressad för att jag har klappar kvar att köpa, lussebullar att baka, pynta, tvätta och städa kvar. Helt galet!!! Och allt detta för en enda jä.... kväll. Är man inte tokig????? Snacka om att man har tagit efter julhysterin. Jag som har lovat till mig själv att cola ner denna julen och va färdig med allt i tid bara för att kunna njuta. Men det blir inte alltid som man planerar. Eller hur?

Så nu ligger jag på soffan försöker koncentrera mig på att krympa min synvinkel till dataskärmen. Kolla på film, bloggar och håller kontakten via fb. Får se hur länge jag orkar tills myrorna i pyjamasbrallor börja krypa runt, och innan jag får ett ryck att yra runt i huset för att "ordna" upp saker. Men så länge hoppas jag att ni kära läsare kan tagga ner och skita i allt måste.

Som en kära vän sa till mig idag: Julen kommer i alla fall!" Eller?.......




Man har mått bättre.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback