Pest och pina...

Onsdag och ledig från jobbet. Jag har tänkt fixa en hel del, och fika med Maggis, men planeringen gick åt hel.....
Att trappa ner tabletterna var lättare sagt än gjort. Jag är konstant yr, har superlåg blodtryck(kollat på jobbet) som pendlar, ont i hela kroppen och känner mig kass helt enkelt. Med andra ord har abstinensen kommit.
Blir arg och irriterad och känner att pitbullen kryper fram med en fart som jag är inte var van i sista månaderna. Men hoppas på förbättring. Jag låg på soffan hela dan och sov för det mesta. Ni kan tänka er. Känslan kan man jämföra med en blandning av fylla och influensa. Jipppiiee!!

Så jag tycker synd om mig själv en stund och gnäller en runda!!!


Jävla tabletten! Du ska inte tro att du vinner över mig!!! Snart är jag på G och då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback