Nu får det var nog!!! Jag lyckas aldrig!!!

Jag fattar inte ved är det som jag gör fel. Det är fjärde året i rad jag kokar Fudge och det stelnar aldrig. Jag använder olika recept, men jag vet inte vad är det som jag gör fel. Det är inte det att det blir inte god, tvärtemot, det blir skitgott, men det STELNAR INTE!!! Så vi brukar ta med en sked  från kylen och slicka på den. Mmmmmm.
Men nu har jag gjort så att jag har rullat de till små bollar och in i frysen. Får vi se om det är lättare att plocka fram några och bjuda på.
Har ni några bra recept på fudge som kan STELNA?? Tacksam för tipps!!

Kramis kramis:)


Kommentarer
Johanna säger:

Gör du kulprovet?? Droppa smet i kallt vatten och kolla så du kan rulla till en kula?? Kan du det stelnar det garanterat annars får du koka det längre. Kram

2010-12-18 | 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback