Narnia, prins Caspian och 3D......

Sitter och dricker VARM MJÖLK!! Svimma inte!!! Ja, jag vet att jag sa att jag dricker mjölk endast till pannkakor, men jag fick en lustig känsla , eller sug efter varm mjölk efter biobesöket. På något sätt påminner det än när man var sjuk och den varma mjölken skulle bota allt....vist.....sen dess vet man att icke......men skönt gott är det.

Idag var det Alvedon och soffa dag. Är fortfarande slö, ont i halsen och har fått susande i öronen. Men eftersom biobiljetterna var redan köpta och Prins Caspien kan man INTE missa så blev det biobesök.

Filmen var kanon som de andra två innan och han är bara sååååå snygg-nu låter jag som en fjortis inte som en snart 40-åring ha-ha-ha..... Men det är sant! Han är snygg, filmen var bra det enda som störde mig att jag fick huvudvärk av 3D. Eftersom linserna var slut, så var jag tvungen att ha glasögon på mig (annars är jag blind)
Min brytningsfel och 3D gick inte så bra ihop. Varför-vet jag inte.......

Så nu är man hemma igen. Jonas snarkar på soffan, ungarna dödar varandra i deras del av huset(någon teater på g) och jag dricker varm mjölk. Galet!!!

Så jag hoppas på förbättring snart......för att jag pallar inte va sjuk hela tiden!!

God natt:)


Är man snygg i dubbla glasögon? Tur att det är mörkt på bio;)



Vad sa jag? Snygg "lejon" ;)


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Sv: Jag också. :-)

2010-12-29 | 07:03:35
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Lina säger:

Åh, jag älskar att kolla på 3D Filmer! Jag fattar inte att det inte funnits tidigare :P

2011-01-05 | 23:01:43
Bloggadress: http://3d-filmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback