Jag är inte bitter....

Nej det är jag inte, fast jag sov dåligt, hade sovmorgon men på grund av söta arbetare med traktorer och lastbilar så vaknade jag med tuppen, och att inte ens tre koppar kaffe hjälper för segheten! Nej jag är INTE bitter!!! Idag blir det jobb och tidigt sådan. Vi måste börja 1,5 timme tidigare så att de som jobbar dag kan också gå på bio som vi gjorde i tisdags. Man kan alltså inte lämna 30 patienter för att alla ska kunna gå på bio samtidigt.....konstig!!:) Skojar.
Så jag har tryckt i mig 10 pepparkakor för säkerhets skull och testar om de gör mig snällare mot patienterna idag!!
Så alla glada där ute, hoppas att ni får en trevlig torsdag (herregud vad veckorna går galet fort) och att ni tar en-två-tre.....pepparkakor för säkerhets kull också!!
Kramis kramis!!!



Jag är INTE bitter....:)




Och sen tar vi några pepparkaksgubbar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback