Frukost och långkalsonger.....God morgon!




- 20.......det säger väl allt!!!




Egentligen skulle jag inte en skriva mer....alla fattar att det är ski....kallt och man vill bara ligga under täcket hela dagen. Men som jag sa tidigare blev inte julklappsjakten avslutad igår, så jag ska ut på sista jakten idag.

Och för att samla energi har söta bästisen Sara ramlat in (läs ramlat....genomfrysen efter att hon har cyklat) till mig på morgonen för att äta frukost. Det är svårt att få ihop våra tider så stunderna som dem är guld värda. Hennes mjukhet och snällhet kan smälta vem som helst så jag känner att träffen har fyllt mig med energi för dagen:)

Så kära läsare nu ska jag bestämma mig hur många långkalsonger jag behöver för att komma ut och slåss vidare för de perfekta presenterna!!!


Hörs senare!! Puss och kram.!!

Ps: Akta vart din tunga hamnar i kylan.........



Söta Sara:)



De tar väl priset som de fulaste långkalsongerna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback