Förvirrad pitbull i julhandeln.....

Har ni varit med om det att ni handlar något för att det "passar perfekt" till jul, lägger sen  i garderoben,och totalt glömmer bort det......Så var det nämligen med mig detta året. Vi har inte bara jul att tänka på utan fyra stycken brudar som fyller år precis innan jul. Min lilla höna Ebba som fyller år den 23/12, mina systrar(tvillingar) som fyller år den 19/12 och deras mamma som fyller år den 20/12. Så vi måste inte bara jaga julklappar utan födelsedagspresenter också.
Så vi skriver lappar, listor och bockar av.........ja, kanske det funkade inte så bra i detta året.

Så idag kom alla kassor , kartonger fram för att gå genom vad vi har handlat och för vem.......och så en ny lista som vi bockade av!!!! Galet va? Men jag hoppas bara att vi inte glömmer någon!!!!!
Så alla glada läsare hoppas ni lyckas bättre och att om ni gömmer något, hittar ni det innan midsommar;)
Puss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback