Storstäd bland papperna.....med tuggkompisen:)


Nytt år snart och det innebär nya räkningar, nya papper, och allt s....som kommer med posten och enligt min söta man är ett MÅSTE att spara. Vi är såååååå olika när det gäller den biten. Han är en samlare(min söta hamster) och jag är en slängare. Så idag ska jag gå genom papperna(utan han) och sortera men först och främst SLÄNGA.
Jonas är hemma så det blir säkert några fighter vad man ska spara och inte, men jag hoppas att jag vinner i längden.

Så den som ska inte sparas ska TUGGAS!!! Nej, jag har inte ändrat matvanor, det är bara min söta dokumentförstörare som får jobba. Älskar den lilla krabaten. Ifs skulle jag vilja ha en som tuggar inte bara på ett sätt och gör smala remsor, uten  en som gör PULVER av papper. (Anna Anka hade en i sitt program så när jag såg det blev jag frälst) Men psss....det stannar mellan oss då vill jag inte att min kära tuggkompis ska bli sårad.

Så fram med papperna här ska det sorteras och TUGGAS!!

God Morgon:)




Fröken TUGGIS♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback