30 dagars temablogg. Nr 6

I min handväska (en av de)

Guuuuuud!!! Vill ni verkligen veta?
OK. Här kommer det.....
  • Plånbok
  • Allmännacka(ja, jag vet att jag är gammaldags, men jag älskar att skriva in saker och använder inte min telefon för det. Kanske blir det ändring på det den dan jag uppdaterar min telefon till en bättre modell.....tveksamt!
  • Läppsyl (2)
  • Läppglans och läppenna
  • Mobilen
  • massor med pennor(vet inte varför men jag är en pennsamlare)
  • salt och peppar från MCD (ha-ha vet ej varför)
  • Gummihandskar. Nej jag är inte seriemördare, bara väl förberett för att ta striden med brun utan sol krämen denna gången. (se tidigare inlägg)
  • Bio och mode tidning
  • Roll-on
  • Plast glasögon för att sola i solarium
  • Tamponger
  • En röd rosett???
  • En råtta (gosedjur) som jag fick av en kompis som menade att jag har så mycket skit i mina väskor att jag kan lika bra ha en råtta också:)
  • Tabletter för allergi
  • Tabletter för kliande
  • Tabletter för allergichock
  • Halsbrännatabletter
  • Ett par örhänge
  • Ett stort glaskula??? Vet ej varför.....
  • Och till slut så några hårklämmor.

Ps: Ser ni de röda skorna? De VILL jag ha som julklapp!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback